SPM is over!

selepas habis paper chemistry
El: "peluk sharolyne!!"
  
  

          Finally, on 29 November 2016 at 3.30pm, diriku bukan lagi seorang pelajar di sekolah menengah. Siapalah juga yg tak sedih bila setiap hari dlm 14 tahun ulang alik ke sekolah tup tup tup bangun ja dari tidur, "eh aku inda payah lagi ke sekolah"? Sekejap ja kan masa berlalu. Rasa macam baru ja tahun lepas form 1, rupanya dah tua bangka. Seriously kalau hari-hari biasa memang saya rasa waktu ni macam usain bolt lari, tapi kan, 4 weeks spm ni saya rasa teeeerrsangatlah lama mau berlalu. Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar masa spm. Nasib baik demam hari tu dia tak serang masa awal awal spm mula, mujurlah dia datang sehari sebelum last paper. Huh nasib baik.. Kalau tak, habis. Yg last paper hari tu pun, tengok soalan memang kabur-kabur, kepala lagi sakit. Hati je yg kuat nak jawab, Kalau tak confirm tak sedar kepala dah atas meja.

          Apa-apa pun, congratsss batch 99 especially diriku & classmates ku yg paaaaling disayang. But, remember, perjalanan kita masih jauh and this is only the beginning. Kalau spm result keluar nanti tapi tak capai yg kita maukan, dont give up okay? you still have a lot of chances. Saya sendiri pun motivate diri macam ni, kalau result tak okay, nanti masuk u mesti dapat dekan. Yup!! Huh!

          Gambar-gambar di bawah ni lah yg saya simpan as memories, sebenarnya banyak lagi heheh. 

 
Graduation Day

Selfie sama cikgu Connie, our beautiful physics teacher
5Wagner & Cikgu Zulaikah, cikgu bio yg sentiasa awet muda



Tisha's Birthday

hipster kot 

thankyou redzuan sebab ambil gambar ni, lawaaa walaupun muka sya hmmm
sorry, vera. ambil gambar kau tanpa izin sebab sya lawa di sana HAHAAH
     

Drama Kemerdekaan
Find me if you can.

Gevyen belanja astra crew di KFC

el, minta gambar ni ahhh. cute pula kalau sya juling HAHAHAHA
gambar ni baru ja ambil tadi pagi masa pulangkan buku teks
         Julingnya saya HAHAHAHA. Tadi, sebelum pulang, dorang el, shae, noor, lonie peluk saya, jadi saya peluk juga dorang ni including michelle. Masa dorang pergi & byebye tu, terus rasa sebak. Waaaaa, sedih joooo. Masuk kereta nampak michelle dekat bus stop lambai saya, air mata ni terus je mengalir dengan derasnya. Walaupun bulan mac masa ambil result boleh jumpa lagi, tapi kan as lonie has said, perasaan tu confirm lain sudah. Masa bulan mac tu pun, belum tentu semua boleh jumpa balik kan? After that, kita semua dengan haluan kita sendiri. 

Life is like a bus ride
         Apa yg cikgu Lesley cakap masa his last class dengan 5wagner memang betul, "Life is like a bus ride". Yelaaa, dalam bus, you get to know a lot of people that have their own destination. Bila sampai satu station, some may leave untuk capai apa yg dorang maukan. Ada yg stay, ada yg naik bus tu, you know, people come and go. Sebak bila dengar ayat ni, masa tu saya memang tak henti nangis. Dari awal pagi, kami ada majlis restu untuk spm, sampai pukul 3pm tak henti. Masa rehat pukul 12.30pm tu memang dah tak nangis. Tapi bila cikgu Lesley masuk, 

         Alvin: "Selamat sejahtera, cikgu Lesley!" 
             5W: "Selamat sejahtera, cikgu Lesley!" *semua bow
        Cikgu: "Last sudah kamu cakap tu."

Nahhhh, air mata terus jatuh bila cikgu cakap itulah kali terakhir kami greet cikgu Lesley. Ya Allah, sebak gila. Even now, rasa mau nangis ja. 5 tahun saya di sekolah tu, macam-macam saya belajar. Tapi, it was definitely the best school years in my life. Memang tak akan dilupakan!

Simple Six in graduation robe

Sedih, sarah demam masa graduation day.
Tak pe, yg penting nanti kawin jangan lupa jemput yeee.






              Terima kasih kerana menjadikan permulaan pengembaraan hidup saya ini sebagai permulaan yg saaaangat siokkkkk and great! Terima kasih juga sebab layan saya dengan baik walaupun saya ni manja & cengeng HHEHEHE.
              Ally, Afza & Arfon, kita baru ja kenal beberapa bulan sebelum ni, tapi kamu sentiasa menceriakan hari Jumaat saya, kamulah yg kasi release tension saya lepas seminggu sekolah. Saya rindu mau 'berketawaan' dengan kamu terutama sekali sama si Ally, walaupun kamu bilang dia kuat membuli HAHAHA
              Syarfa & Fatimah, kamulah juga yg selalu dengan saya dari keciiiiill lagi. Macam-macam gaya saya kamu sudah nampak, tapi kamu tidak pernah penat melayan perangai saya. saya selalu kacau & 'bahan' kamu kan, so saya akan terus buat macam tu HAHAHAHAH. Tapi kamu tahu kan saya sayang kamu dua?
              Simple Six + Anna & Deneira, 5 tahun kita sama-sama, macam-macam yg berlaku. Dari pergaduhan kecil sampailah besar, tapi kita tidak pernah putus kawan. Paling saya takutlah kalau kita bergaduh then tidak boleh berbaik balik. Tapi saya sedar, pergaduhan tulah buat kita rapat. Kalau tiada kamu di sekolah tu, mungkin saya satu orang saja walaupun kamu benci saya duuulu. Jujur owh kamu kan, ni yang buat saya makin sayang sama kamu. HEHEHEH
              5Wagner, saya harap, hubungan kita tetap macam family sampai bila-bila. Saya sayang kamu sangat-sangat. 


Comments

  1. Hi izzahhhhhh pizza, i miss you ☹️💖 saya bosan jadi sya googled nama saya, trs keluar blog kau hehehehehehehehehehe totally cried when i read your texts. All the best in life izzah i truly meant it. No matter what happened God will always be with you, same to your family and friends. I believe that you can achieve what you always wanted to be. Im so proud you. Miss you and your family!

    Loves
    Prettiest Ex-classmate 😉

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts

Asasi Life

Rumah Orang Kaya Gadong ~